کابل نسوز شیلد دار سایز 2×1.5

جهت اطلاع از قیمت روز تماس حاصل نمایید

لذت خرید تو تخفیفش هست!

Sale_coupon_15

تومان

177 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
  • Pick up from the Woodmart Store

To pick up today

Free

  • Courier delivery

Our courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • DHL Courier delivery

DHL courier will deliver to the specified address

2-3 Days

Free

  • Warranty 1 year
  • Free 30-Day returns

Payment Methods:

Description

کابل نسوز شیلد دار سایز 2×1.5

همانطور که از نام محصول مشخص است دارای بافت شیلد دار بوده که باعث حفاظت از اطلاعات جاری در هادی ها شده و مانع از تداخل الکتریکی و مکانیکی در اطراف کابل می شود. این کابل به دلیل قابلیت نسوز بودن آن می تواند در محیط هایی که احتمال بروز آتش سوزی زیاد بوده بکار گرفته شود و یا در مکان هایی که میزان دمای آن زیاد است به خوبی کار کرده و دچار اختلال نمی شود. در واقع در صورت نبودن شیلد باعث شده تا با قرار گیری کابل در کنار نویزهای الکتریکی، پارامترها به درستی منتقل نشده و سیگنال دریافتی با خطا همراه باشد ولی در صورت وجود شیلد، از این تداخلات بیرونی محافظت می شود.

کابل نسوز
امروزه در بسیاری از اماکن، استفاده از کابل نسوز که در برابر آتش سوزی مقاومت کنند و همچنان به کار خود ادامه دهند، بسیار مورد استقبال است زیرا توقف عملکرد برخی از تجهیزات در یک مکان ممکن است برای سلامت انسان خطرساز شود. این نوع از کابل های مقاوم در برابر حرارت را با نام کابل های نسوز یا ضد آتش شناخته می شوند. کابل های معمولی در هنگام آتش سوزی و در اثر سوختن، میزان بسیار زیادی دود، حرارت و گازهای سمی از خود ساطع می کنند. بدین ترتیب، استفاده از سیم و کابل نسوز یا ضد حریق در اماکنی که امکان آتش سوزی وجود دارد، انتخاب بهتری می باشد.
در ساخت کابل های نسوز از پلیمر استفاده شده است که در کاهش گازهای سمی بسیار مؤثر است. این نوع کابل ها غالباً به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر اینکه در مقابل حرارت بالا مقاومت می کنند، در مقابل ضربات فیزیکی نیز مقاومت داشته، مدار اصلی را حفظ کرده و بدین ترتیب به کار خود تا چندین ساعت و تا زمانیکه اقدامات لازم برای خاموش کردن آتش صورت گیرد، ادامه می دهند. این سیم و کابل در اماکن عمومی از جمله هتل ها، پاساژها، سالن های تئاتر و سینما، موزه ها، بیمارستان ها، مراکز خرید، آسمان خراش ها، ادارات، مدارس، فرودگاه ها، زیرزمین و تونل ها، ایستگاه های قطار، مراکز کامپیوتری، سیستم های هشدار، صنایع، کارخانه و کارگاه ها، کشتی سازی، صنایع پتروشیمی، پلایشگاهی، سیستم های کنترل ترافیک و سیستم های اطفاء حریق کاربرد دارند. در واقع این کابل ها بیشتر در مکان هایی استفاده می شوند که حجم رفت و آمد عموم مردم بالا بوده و باید شرایط به گونه ای باشد که در هنگام وقوع خطر، جان افراد در امان باشد.

ویژگی های کابل نسوز چیست؟
از قابلیت های مهم این کابل های نسوز به ترتیب می توان به : مقاومت در برابر آتش و انتقال شعله آتش، عدم ایجاد دود و گازهای سمی در هنگام سوختن، مقاومت در برابر شعله مستقیم برای طولانی مدت، فاقد گازهای خطرناک سمی، عملکرد صحیح در مدار برقی به مدت طولانی که هر کدام یک ویژگی مهم می توان شمرد.

بیشترین استفاده از کابل نسوز در چه مواردی است؟
کابل نسوز مقاومت بالایی در برابر دمای زیاد هستند. از این کابل ها در مکان هایی استفاده می شود که احتمال دارد گرمای بسیار زیاد و یا حریق به وجود آید. پس طوری طراحی شده اند که در برابر آتش و گرما مقاوم باشند. جنس این سیم و کابل‌ معمولاً از سیلیکون است. معمولا دمای ۲۰۰ تا ۲۵۰ درجه را می توانند تحمل کنند. هرچه دما نزدیکتر به ۲۵۰ درجه باشد مدت زمان تحمل کمتر می شود. ولی با این حال در برابر آتش دوام خوبی دارند و همچنین انعطاف پذیری خوبی هم نشان می دهند. علاوه بر آتش در مقابل شرایط نامناسب جوی، مواد شیمیایی، روغن ها و اشعه ماوراء بنفش سازگاری خوبی دارند.

سیستم های اعلام و اطفاء حریق
سیستم های ارتباطی اضطراری
سیستم های برق اضطراری
سیستم های تهویه اضطراری
سیستم های کنترل و ابزار دقیق
سیستم هایی با شرایط کار در حرارت بالا
انواع مدل های کابل نسوز به چند دسته تقسیم می شوند.

• کابل‌های نسوز ابزار دقیق

• کابل‌های نسوز کنترل

• کابل‌های نسوز قدرت

• کابل‌های نسوز اعلام حریق

• کابل‌های نسوز فشار قوی

سیم و کابل نسوز جرقه زن

• کابل نسوز دو روکش بافت

معمولا دارای دو روکش هستند. یک روکش سیلیکون و یک روکش ابریشمی، کابل های نسوز که دارای یک روکش هستند. اکثرا روکش سیلیکون دارند و از مقاومت بالا در برابر آتش و همچنین در برابر شوک الکتریکی دارند.

در هنگام آتش سوزی دود کمی ایجاد می کنند و بهتر از آن اینکه آتش نمی گیرند و دود سمی نیز ایجاد نمی کنند. با دارا بودن شیلد یا محافظ با عث می شوند تا کمترین آسیب به داخل سیم و کابل برسد بنابراین زمان کارایی آن ها در زمان آتش سوزی بیشتر می شود.

Specification

Overview

Processor

Display

RAM

Storage

Video Card

Connectivity

Features

Battery

General

Customer Reviews

0 بررسی
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کابل نسوز شیلد دار سایز 2×1.5”