نمایندگی برند تسلا در تبریز

 

شرکت آشکار سازان ایرانیان با نام تجاری تسلا در سال 1390 تاسیس و اقدام به تولید تجهیزات اعلام حریق کرده و بخش بزرگی از بازار تامین این تجهیزات در ایران را به خود اختصاص داده است.

این شرکت با کسب گواهینامه های بین المللی نظیر  ISO 9001 ، ISO2008 و کسب تاییدیه سازمان آتش نشانی تهران و مطابقت محصولاتش با استاندارد های BS 5839، توانسته است که اعتماد و توجه خریداران این دسته از تجهیزات را به خود جلب کند.

محدودیت تنوع محصولات برند تسلا (سیستم اعلام حریق کانونشنال وسیستم اعلام حریق آدرس پذیر)موجب شده است تا تمرکز اصلی این شرکت بر روی کیفیت بالا و عملکرد صحیح سیستم های تولید شده باشد.

نمایندگی برند تسلا در تبریز

در خصوص ویژگی های مهم محصولات تسلا می توان به گارانتی آن اشاره کرد.

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت تسلا دارای گارانتی مادام العمر بوده و این برند کیفیت و کارایی تمامی سیستم ها را نزد خریداران تضمین می کند.

تمامی اجزاء سیستم های اعلام حریق تسلا از جمله آژیر، کنترل پنل، دتکتورهای حرارتی و دود ، شستی اعلام حریق و… دارای تاییده استاندارد ملی و گواهی نامه های معتبر اروپایی اند که تمامی این موارد نشان دهنده یک محصول با کیفیت و درجه یک در دید مصرف کنندگان بوده و تمامی خریداران این دست از تجهیزات می توانند با خیال آسوده از این تولید کننده ملی حمایت و از محصولات آن استفاده کنند.

خرید سیستم اعلام حریق تسلا

محصولات اعلام حریق تسلا

سیستم های اعلام حریق این شرکت به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

1.سیستم های اعلام حریق متعارف

    شامل:

          • دتکتور دودی
          • دتکتور حرارتی
          • دتکتور افزایشی
          • دتکتور ترکیبی
          • آژیر فلاشر اعلام حریق
          • آژیر معمولی
          • شستی اعلام حریق
          • کنترل پنل مرکزی
          • تلفن کننده اعلام حریق

شما خریداران محترم می توانید بسته به نیاز و انتظاراتتان از یک سیستم اعلام آتش سوزی آیتم های مد نظرتان را خریداری و به یکدیگر متصل کنید تا یک سیستم یکپارچه و مناسب با شرایط مد نظرتان داشته باشید.

قیمت اعلام حریق تسلا 

یکی از مزیت های این برند، علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب آن ها است. تا افرادی که قصد تهیه این تجهیزات برای محل زندگی خود را دارند بدون در نظر گفتن قیمت آن، بتوانند امنیت خود و دیگر افراد خانواده شان را فراهم کنند.

قیمت هر کدام از بخش های سیستم اعلام حریق این برند بسته به نوع کاربرد آنها و وظیفه ای که دارند متفاوت است.

شما میتواند در بخش فروشگاه سایت  الکترو برتر تبریز ، در دسته بندی سیستم های اعلام حریق تمامی محصولات مربوط به برند تسلا را مشاهده نمایید.

در صورتی که در انتخاب سیستم مناسب برای محیط مد نظرتان نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید، تا به شما در انتخاب مناسب ترین سیستم راهنمایی های لازم را ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید