نمایندگی برند سایلکس در تبریز

 

صنایع الکترونیک سایلکس در ابتدا با تولید دزگیرهای مخصوص خودرو پا به عرصه تولید ملی گذاشته و به مرور زمان با کسب تجربه و دانش فنی، تنوع محصولات خود را بالا برده و هم اکنون با گسترش بخش تحقیقاتی خود توانسته است که به اولین تولید کنند ریموت کنترل های Hopping Code در کشور تبدیل شود.

این شرکت با پیروی از شعار «تولید ملی، هدف جهانی» به یکی از پر طرفدار ترین و مدرن ترین تولید کنندگان سیستم های امنیتی اماکن و ریموت کنترل های درب های اتوماتیک در داخل کشور در میان رقبا تبدیل شده است و از نظر کیفیت و کارایی محصولات تولیدی از امتیاز بالایی برخوردار است.

 

ما همواره در فروشگاه الکتروبرتر تبریز دغدغه تامین و ارايه محصولات با کیفیت و عالی را برای خریداران و مخاطبان خود داریم به همین دلیل با کسب نمایندگی رسمی برند سایلکس و ارایه محصولات آن در فروشگاه خود به شما تضمین خرید یک محصول با کیفیت و کارآمد را خواهیم داد.

اگر برای خرید کالای مدنظرتان نیاز به راهنمایی بیشتر دارید و یا در انتخاب محصول مناسب شرایط و نیازهایتان شک دارید، با کارشناسان ما به وسیله راه های ارتباطی در تماس باشید.

کارشناسان ما به شما راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

در ادامه با محصولات این برند و ویژگی های هر یک بیشتر آشنا خواهیم شد.

نمایندگی برند سایلکس در تبریز

دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیرهای اماکن نوعی سیستم امنیتی و حفاظتی هستند که در هنگام تشخیص ورود غیر مجاز به محل،‌ ساکنین و یا مسئول مربوطه را از این ورود مطلع می سازد.

ایده و ساخت اولین سیستم دزدگیر اماکن در ابتدا توسط شخصی آمریکایی به نام راسل پاپ مطرح شد و او این وسیله را به منظور حفاظت از حریم خصوص خود اختراع کرد.

 این سیستم را می توان در محیط های متفاوتی از جمله ساختمان های مسکونی، ملک تجاری، محیط های کارگاهی و… به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به ملک و سرقت نصب کرد.

طریقه عملکرد سیستم دزدگیر اماکن

داشتن اطلاعات کافی از نحوه عملکرد و دلایل فعال شدن آژیر این سیستم تاثیر بسیاری در تشخیص هشدار واقعی از هشدارهای اشتباه دارد.

به این شکل که شما با درک چگونگی عملکرد و دلایل به کار افتادن آژیر و فعال شدن حسگر ها، محل سنسورهای حساس این سیستم را به درستی انتخاب می کنید و از اعلان اشتباه جلوگیری می کنید.

به همین ترتیب زمانی که صدای آژیر دزدگیر به گوش شما برسد مطمئن خواهید بود که ورودی غیرمجاز رخ داده است.

آشنایی با انوع سیستم های دزدگیر اماکن

1.ساده

این نوع در هنگام ثبت ورود غیرمجاز تنها با به صدا درآوردن آژیر آن را اطلاع می دهد.

2.تلفن کننده با خط ثابت

در این مدل علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، با شماره تلفن های ثبت شده در حافظه دستگاه تماس گرفته و اعلام سرقت می کند.

3.سیم کارتی

این دسته کاربردی ترین و محبوب ترین نوع است، چراکه علاوه بر ویژگی های دو مدل قبلی، قادر به ارسال پیامک بوده و علاوه براین ویژگی میتوان آن ها را از راه دور نیز فعال و غیر فعال کرد.

 

 

اجزا یک سیستم دزدگیر

 

-بلندگو دارخلی

-بلندگو خارجی

-آژیر

-باطری

-سنسور

 

سنسورها در این دستگاه انواع مختلفی داشته و با توجه به نوعشان عملکرد متفاوتی خواهند داشت.

انواع سنسور

1.چشم الکترونیک

به حرکت حساس بوده و در انواع مختلف عرضه می شوند.

2.حساس به ضربه

می توان آن ها را به شیشه، دیوار و یا کف زمین متصل کرد. در صورت وارد شدن ضربه و تغییر فشار دزدگیر را فعال می کنند.

3مگنت

در ورودی های مانند درب ورودی منزل، کمد و یا پنجره نصب می شوند و در صورت باز شدن در آژیر را فعال می کنند.

4.پدال

این مدل در زمانی که سیستم غیرفعال هست هم قابل استفاده است.

قیمت دزدگیر سایلکس

امروزه که تامین امنیت محل کار و زندگی به یکی از مهم ترین دغدغه های ممهم زندگی امروزی تبدیل شده است، تهیه یک سیستم دزدگیر برای تامین امنیت و آرامش یک محیط، یکی از مهم ترین اقداماتی است که می توان انجام داد.

شرکت سایلکس تمامی محصولات خود را با قیمتی منصفانه به بازار عرضه مینماید تا تمامی شهروندان بتوانند به کمک این سیستم ها آرامش و امنیت خود را تامین نمایند.

تمامی محصولات این برند به همراه ویژگی ها و قیمت هر یک در فروشگاه الکترو برتر موجود بوده و شما میتوانید سیستم امنیتی مد نظر خود را نزد ما ثبت سفارش نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید