نمایندگی برند سیماران

الکتروبرتر تبریز با هدف عرضه با کیفیت ترین محصولات از بهترین برند های بازار، با بهترین قیمت ممکن برای مصرف کنندگان و هچنین تضمین کیفیت و ارائه گارانتی معتبر برای هر یک از محصولات موجود در سایت، اقدام به تامین و ارائه محصولات شرکت  سیماران، که یکی از معتبر ترین برند های داخلی است، کرده است.
جهت خرید محصولات این برند می توانید لیست محصولات برند سیماران را به همراه ویژگی هایشان که در بخش فروشگاه سایت الکتروبرتر قرار داده شده مشاهده کنید.

چنان چه نیاز به راهنمایی در انتخاب محصول دارید و یا مدل مد نظرتان در سایت موجود نیست با پشتیبانی در تماس باشید.

توضیحی کوتاه درباره گروه صنایع الکترونیک سیماران

این شرکت در سال 1350 تاسیس و پس از اخذ پروانه تولید از وزارت صنایع و دریافت نمایندگی انحصاری از شرکت های اروپایی و همکاری و سرمایه گذاری مشترک با آنان ، ارائه خدمات و فعالیت های خود را در جهت انتقال تکنولوژی روز و کامل کردن مجموعه محصولات  خود آغاز نمود.

شرکت صنایع الکترونیک سیماران به عنوان تولید کننده محصولاتی چون:

لوازم آنتن مرکزی  ، دزد گیر اماکن ، يو پي اس ، در ب هاي اتوماتيک ، سیستم های اعلام حریق و دوربین های مدار بسته و درب بازكن صوتي و تصويري ، می باشد.

این شرکت با در اختیار داشتن مهندسین مجرب و تجهیزات پیشرفته تولید و تست کنترل کیفیت همواره سعی در نوآوری و تولید محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا داشته است.

همچنین این شرکت در در سال های اخیر در زمینه های دیگری نیز اقدام به تولید محصولاتی  با کیفیت و کار آمد کرده ، مانند :

 لوازم خانگی ، سیستم های مبتنی بر RFID،سیستم های هوشمند سازی ساختمان ،لامپ و تجهیزات روشنایی.

آیفون های تصویری سیماران


در بین تمام محصولات این شرکت، آیفون های تصویری آن به دلیل تنوع بالا، کیفیت و عملکرد عالی، محبوبیت بالایی در میان خریداران دارند.

تنوع بالا تنها منحصر به شکل ظاهری این محصول نمی شود و این تنوع شامل قابلیت های متفاوت و نوع کاربری آنها که در ادامه توضیح خواهیم داد نیز می شود.

این آیفون ها به راحتی و بدون مشکل به محصولات مرتبط دیگر(مثل پنل های آیفون تصویری و … )تولید شده توسط این برند، متصل شده و یک سیستم بی نقص با طول عمر بالا را در زمینه کاربری خود تشکیل می دهند.

ویژگی های آیفون تصویری سیماران

قابلیت های متفاوتی برای این محصولات توسط این شرکت در نظر گرفته شده است، که وجود و یا تفاوت های این ویژگی ها در هر محصول تعیین کننده مدل و قیمت آنها می باشد.

اما تنها مورد مشترک در بین تمام این محصولات گارانتی 30 ماهه سیماران است که تمامی محصولات آن شامل این گارانتی شده و در این مورد هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

این ویژگی ها شامل:

1.اندازه و قابلیت لمسی بودن صفحه نمایش

2.حافظه داخلی و قابلیت ارتقا آن

3.قابلیت ارتباط داخلی

4.قابلیت بازکردن درب پارکینگ

5.صفحه نمایش لمسی

اندازه صفحه نمایش

در باز کن های سیماران در ابعاد مختلف 4.3 اینچ تا 7 اینچ تولید شده و برخی از مدل های آن دارای مانیتور لمسی بوده و در بدنه آن از دکمه استفاده نشده است.

حافظه داخلی

اگر شما مایل هستید تا تصاویر اشخاصی که زنگ واحد شما را در زمان حضور و یا عدم حضورتان به صدا در می آورند ذخیره کنید تا در زمان نیاز به آنها دسترسی داشته باشید، باید مدلی از آیفون های تصویری را تهیه کنید که دارای حافظه داخلی باشند.

دارا بودن حافظه داخلی با داشتن قابلیت عکس برداری در باز کن ها ارتباط مستقیم دارند.

آیفون هایی که از قابلیت عکس برداری پشتیبانی می کنند باید برای ذخیره تصاویر از ویژگی حافظه داخلی برخوردار باشند.

در برخی از مدل ها شما امکان ارتقا این حافظه را تا 16 گیگ خواهید داشت تا در صورت نیاز علاوه بر عکس برداری، امکان ضبط فیلم را هم به وسیله ی آیفون تصویری خود داشته باشید.

 

ارتباط داخلی

شاید شما مایل باشید بدون خارج شدن از منزل خود با بخش نگهبانی مجتمع خود و یا سرایداری در ارتباط باشید و برای این ارتباط از خطوط تلفن استفاده نکنید.

چنین قابلیتی را یک آیفون تصویری با قابلیت ارتباط داخلی به راحتی در دسترس شما قرار خواهد داد، به طوری که به صورت مستقیم از واحد خود با تمامی واحد ها به کمک این وسیله ارتباط بر قرار کنید.

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43 یکی از مدل پر طرفدار این برند با قابلیت برقراری ارتباط داخلی است.

قابلیت بازکردن درب پارکینگ

امروزه رقابت بین تولید کنندگان این دست از محصولات موجب شده است تا روزبه روز در ب باز کن جدید با قابلیت های جدید به بازار عرضه شود، تا پاسخگوی نیاز های کاربران در هر زمینه باشند.

یکی از این نوآوری ها در این زمینه اضافه شدن قابلیت باز کردن درب پارکینگ به وسیله آیفون هاست.

ممکن است شما از منزل خارج شده باشید اما ریموت درب پارکینگ را فراموش کرده باشید، در این زمان میتوانید از شخصی که داخل خانه است بخواهید تا بدون استفاده از ریموت و تنها به وسیله آیفون درب پارکینگ را برایتان باز کند.

شما با تهیه مدل زیر 

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK

میتوانید از این قابلیت جذاب برخوردار شوید.

قابلیت اتصال به وای فای


از دیگر ویژگی های کاربردی برخی از مدل ها قابلیت اتصال به اینترنت است.

این قابلیت به شما امکان میدهد تا به وسیله تلفن همراه خود به آیفون منزلتان متصل شده و از راه دور از امکانات آن مثل باز و بسته کردن درب پارکینگ و دیگر موارد استفاده کنید.

 

قیمت آیفون تصویری سیماران

مواردی نظیر ابعاد مانیتور، قابلیت اتصال به وای فای و… فاکتور های مهم و تاثیر گذار در تعیین قیمت آیفون های تصویری هستند.

هر آیفون با توجه به امکاناتی که در اختیار مصرف کننده می گذارد، قیمت متفاوتی خواهد داشت، که شما می توانید در فروشگاه الکتروبرتر لیست قیمت آیفون های سیماران به همراه ویژگی های هر یک را مشاهد کرده و به راحتی مدل مد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید