نمایندگی فروش محصولات پارت الکتریک در تبریز

تیم الکتروبرتر تبریز به منظور تامین محصولات با کیفیت و اصل برای شما خریداران عزیز، با کسب امتیاز نمایندگی رسمی شرکت پارت الکتریک، تمام تولیدات و محصولات این برند را در بخش فروشگاه سایت به همراه گارانتی اصل این شرکت موجود کرده و شما می توانید قیمت و جزيیات هر کدام از این محصولات را مشاهده کرده و کالای مد نظرتان با بهترین قیمت موجود در بازار به راحتی نزد ما ثبت سفارش کنید.

در صورتی که در انتخاب محصولی که فاکتورهای مد نظرتان را دارا باشد نیاز به راهنمایی و مشورت دارید، با کارشناسان با در تماس باشید تا به بهترین شکل شما را در این امر راهنمایی کنیم.

 

توضیحی کوتا در مورد شرکت پارت الکتریک

این شرکت در سال 1364 به منظور تولید محصولات الکتریکی پا به عرصه صنعت گذاشته و به یکی از بهترین ها در این زمینه در طی سال های اخیر بدل شده است.

از دلایل محبوبیت این برند می توان به تولید محصولات با کیفیت و با تنوع بالا در طی 45 سال حضورش در این عرصه اشاره کرد.

کیفیت بالا تولیدات این شرکت موجب کسب نشان استاندارد ایران و گواهی کیفیت اروپا (ce) و لوح طلایی بهترین واحد کیفی در سال های 1391و1392 شده است.

اگر یک بار به دنبال خرید محصولاتی مانند چند راهی برق و یا کلید و پریز بوده اید، قطعا با نام پارت الکتریک آشنایی خواهید داشت.

محصولات پارت الکتریک

انواع سرپیچ لامپ

دوشاخه

کلید و پریز(روکار و توکار) خانگی و صنعتی

سیم سیار

چند رهی برق

محافظ ولتاژ

ترمینال ریلی

و…

محافظ ولتاژ پارت الکتریک

با توجه به قیمت محصولات و هزینه تعمیرات لوازم برقی و الکترونیکی، یکی از راه های پیشگیری از آسیب رسیدن به این وسایل و سالم نگه داشتن بورد آن ها که به نوسانات برق حساس هستند و با تغییر ولتاژ ورودی به دستگاه ممکن است خسارت جبران ناپذیری ببینند، استفاده از محافظ ولتاژ است.

محافظ الکتریکی بین منبع برق و دستگاه قرار گرفته و ولتاژ ورودی از منبع را کنترل کرده و سپس آن را به دستگاه منتقل می کند.

در صورت تشخیص نوسان و تغییر ولتاژ این وسیله با قطع کردن جریان برقی که به دستگاه وارد می شود، از آسیب رسیدن با آن جلوگیری می کند.

این برند محافظ های خود را با توجه به نیازهای متفاوت کاربران در تنوع بالا تولید کرده تا خریداران بتوانند محصولی با ویژگی های مد نظرشان را به راحتی تهیه کنند.

سیم سیار

سیم سیار یا سیم رابط دستگاهی است که امکان اتصال چند دستگاه به صورت همزمان به یک پریز برق را فراهم می کند.

معمولا در این دستگاه کلید روشن و خاموش قرار داده می شود که به وسیله آن می توانید جریان برق ورودی به آن را قطع و یا وصل نمایید.

این دستگاه صرفا جریان برق را از خود عبور می دهد و مانند محافظ ولتاژ که پیش تر در مورد آن صحبت کردیم، توانایی کنترل ولتاژ ورودی را نداشته و یک جریان حداکثری را از خود عبور می دهد.

کلید و پریز پارت الکتریک

این دست از محصولات علاوه بر برخورداری از کیفیت بالای مواد اولیه برای تولید قاب و مکانیزم که موجب طول عمر بالا و عملکرد ایده آل آنها می شود، از تنوع بالا و طراحی های متفاوت برخوردار بوده و به همین سبب می توانید از آن ها در هر طراحی و سبک دکوراسیون استفاده کنید.

مکانیزم های این کلید و پریزها برای تمامی قاب های تولید شده توسط این شرکت قابل استفاده بوده و قابلیت ترکیب شدن با هر کدام از کلید و پریزها با طراحی های متفاوت را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید